Smakowe paski reklamowe
30 kwietnia 2009, 14:57Peel and Taste to nowa metoda reklamowania napojów i produktów spożywczych. Cieniutkie listki przypominają gumę do żucia lub paski odświeżające oddech. Są pakowane w przezroczystą folię. Wystarczy wziąć je do ust, by poczuć, jak smakuje interesujące nas piwo czy debiutująca marka chipsów.
Apple najbardziej wartościową marką świata
30 września 2013, 10:13Apple jest najbardziej wartościową marką na świecie. Koncern z Cupertino pokonał Coca-Colę, która przez 13 lat znajdowała się na czele listy przygotowywanej co roku przez firmę konsultingową Interbrand
Będzie śledztwo ws. niespodziewanie przyspieszających samochodów Tesli?
17 stycznia 2020, 18:01Amerykańscy urzędnicy zastanawiają się, czy wszcząć formalne dochodzenie w sprawie... samodzielnie przyspieszających samochodów Tesli. Do Narodowej Administracji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (NHTSA) wpłynął wniosek o przyjrzenie się 500 000 pojazdów tej marki.
Maxtor nie zniknie z rynku
4 października 2006, 10:37Seagate poinformował wczoraj, że marka Maxtor nie zostanie zlikwidowana. Amerykańska firma przejęła Maxtora w maju i od tamtej pory nie było wiadomo, jakie będą losy marki znanego producenta dysków twardych.
Onyx Boox 60 - nowy czytnik z czterema książkami
15 lipca 2010, 12:29Na polski rynek trafił czytnik książki elektronicznej Onyx Boox 60, najbardziej zaawansowana wersja tej marki. Obsługuje ona kilkanaście najpopularniejszych formatów publikacji elektronicznych oraz pliki graficzne i dźwiękowe.
Zakrętka z przypominaczem
30 maja 2014, 12:11Ludzie bywają tak zabiegani, że zapominają o piciu. By zapobiegać odwodnieniu, przy okazji reklamując konkretną markę wody mineralnej, zaprojektowano jednak ostatnio specjalną zakrętkę do butelki z wyskakującą co godzinę chorągiewką.
Przemysł tytoniowy rozpowszechnił śmieciowe „hipersmaczne” jedzenie
11 września 2023, 09:27Jedną z cech współczesnego „śmieciowego jedzenia” jest fakt, że trudno mu się oprzeć i przestać jeść. Produkty tego typu zawierają starannie dobraną ilość soli, słodyczy i tłuszczu. Naukowcy ukuli na ich określenie termin „hipersmaczne”. Uczeni z University of Kansas przeprowadzili badania, z których wynika, że te marki żywności, które należały do przemysłu tytoniowego – a w latach 80. intensywnie inwestował on w amerykański przemysł spożywcy – celowo rozpowszechniały na rynku „hipersmaczne” produkty.
Nocne marki częściej cierpią na bezsenność
16 kwietnia 2007, 13:08Badacze z Uniwersytetu Stanforda zauważyli, że tzw. nocne marki (sowy) częściej wspominają o patologicznych objawach powiązanych z bezsennością. Oznacza to, że nie odsypiają rano straconych godzin wieczornych i nocnych, mimo że mają do tego okazję. Nie zwiększają tym samym ogólnego czasu snu (Journal of Clinical Sleep Medicine).
Superman w sieci
12 września 2011, 10:00Coraz więcej ludzi decyduje się ogłaszać na serwisach randkowych. Zmusza ich do tego brak czasu, brak śmiałości, albo i brak powodzenia w życiu codziennym. Teraz aby kogoś poznać, nie trzeba już wystawnej kolacji i bukietu róż
Problemy europejskich sprzedawców komputerów
9 września 2015, 10:52Pomimo tego, że Windows 10 cieszy się znacznie większym zainteresowaniem niż Windows 7 czy Windows 8 to europejskie sklepy ze sprzętem komputerowym mają spore problemy. Wbrew oczekiwaniom pojawienie się najnowszego OS-u Microsoftu nie pobudziło sprzedaży komputerów